Wybierz, zamów, rozkoszuj się wolnością i rozwojem swojego biznesu reklamowego.

Jesteśmy pierwszą fabryką POS online dla Profesjonalistów, która umożliwia realizacje projektów reklamowych POS tak łatwo jak nigdy do tej pory.

Specjalnie dla agencji reklamowych i firm świadczących usługi reklamowe dla klientów uruchomiliśmy sklep online 4agency.pl

 

Najczęściej zadawane pytania

Kim jesteśmy?
4agency to pierwsza fabryka POS online dla agencji reklamowych i firm świadczących usługi reklamowe dla klientów. Realizujemy projekty reklamowe POS tak łatwo jak nigdy do tej pory. Jesteśmy inżynierami rozwiązań reklamowych typu display. Kręci nas świat reklamy i rozwiązań POS. Sprawdzone konstrukcje w wybranych wariantach oferujemy online, abyś odzyskał swój wolny czas i zyskał korzyści finansowe.
Dlaczego materiały POS są tak ważne?
Ekspozycja produktów w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS jest kluczowa dla zwiększenia wyników sprzedaży, ponieważ blisko 80% konsumentów decyduje się na zakup produktu stojąc sklepie.
Czy mogę uzyskać rabat?
Zarejestruj konto, aby uzyskać informacje o dostępnych programach rabatowych.
Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia: 1. Zarejestruj konto dla Twojej agencji reklamowej 2. Następnie wybierz produkt ze sklepu i dodaj do koszyka 3. Wypełnij formularz zamówienia, wybierz opcję dostawy oraz podaj adres lub adresy 4. Opłać zamówienie 5. Po otrzymaniu zapłaty prześlemy siatki do nałożenia grafiki, następnie po otrzymaniu siatek z nałożoną grafiką zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Czy produkty są zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas transportu?
Tak, są pakowane stosownie do konstrukcji i wytycznych klienta - np. mogą być rozłożone (na płasko) albo jechać złożone (gotowe).
Czy dostanę instrukcję montażu?
Tak, do każdego zamówienia dołączamy instrukcję złożenia/montażu.
Czy mogę zamówić produkt niestandardowy?
Nie. W sklepie można składać zamówienia na produkty tu dostępne. Każdy produkt ma kilka opcji wyboru (materiał, ilość półek). Nie realizujemy poprzez sklep niestandardowych projektów.
Czy płatności na waszej stronie są bezpieczne?
TAK. Płatności w naszym sklepie realizowane są poprzez system PayU
Jak otrzymam fakturę?
Faktura zostanie przesłana drogą mailową po realizacji zamówienia na podany przy rejestracji adres email.
Czy mogę wysłać produkty za granicę?
Tak. Przed realizacją zamówienia prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Na tą chwilę nie ma możliwości osobistego odebrania towaru.
Co składa się na ostateczna kwotę mojego zamówienia?
Ilość produktów, inna opcja pakowania niż uwzględniona w cenie, transport.
Jaki jest czas realizacji zamówienia standardowego?
Standardowy czas realizacji zamówienia to 7 dni roboczych od czasu otrzymania prawidłowego technicznie projektu graficznego.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak. Do momentu przesłania do klienta siatek do nałożenia grafiki zamówienie można anulować i odzyskać całość wpłaconej kwoty. W przypadku anulowania zamówienia po przesłaniu siatek pobieramy standardową opłatę 100zł. Kiedy zamówienie zostanie przekazane do produkcji nie ma możliwości jego anulowania.

Skontaktuj się z nami:

Pola oznaczone * muszą zostać wypełnione.